AFOBB - Adult Fan Of BergensBrick :D

Jeg har lyst å tilbud noe til AFOLer fra Bergen og området, til folk som er kommer til Bergen på besøk eller til folk som handler mye på nett.

Hva med en fast 15% på de nye sets fra Lego?
Foreløpig har jeg ikke en fysisk butikk i Bergen (den kommer sannsynligvis i september etter min pappaperm og ferie osv…), da kan jeg for eksampel ikke kjøpe enda de modulhusene fra Lego og diverse eksklusive sets.
Men jeg kan for eksampel bestille mange fine sets: I januar for jeg for eksampel kjøpe batman the movie setene 70900 til 70909 og mange andre fine greier (starwars osv…).

Vi tar for eksampel legoen nr70900 balloon escape fra the batman movie, den kommer til 170kr hos lego shop. Dere vil få kjøpe den for 144.5kr.
70909 for 935kr istedenfor 1100kr…

Hvordan vil det funke?
-Minste to kjøpere må være interesserte (eller en mann må være interessert i å kjøpe to like sets).
-Kjøpere skal betale på forhånd.
-Jeg bestiller de setene fra Lego.
-De setene må hentes hos meg når Lego har levert meg eskene. Jeg kan eventuelt sende legoene overalt i landet, men da må kjøperen betale frakt kostnadene.

For meg er det veldig greit sånn at jeg bare bestiller varer som folk vil virkelig ha, jeg unngår da bomkjøp og jeg bruker mindre unødvendig lagringsplass hos meg - huset er allerede fullt av lego :stuck_out_tongue:
For dere er det veldig greit, dere får de ferske nye setene ganske billige.

Høres det ut som en bra idé?
Hvis ja, så kommer jeg til å lage en facebook side hvor dere vil få informasjonene og vil få bestille legoene.

Si din mening, kommenter gjerne.

Har endret det jeg skrev før, det blir ingen prisgrense!