Aerobic-mecha - mecha til serie 5 aerobic-instruktøren

I runde 2 av 2011 MocOlympics som for tiden foregår på MOCPages var oppgaven jeg og motstanderen min fikk “Collectible Minifigure mecha”, simpelthen å bygge en mecha til en av de til nå utgitte collectible minifigs, og jeg syntes ideen med å bygge en til aerobic-instruktøren i Serie 5 var så herlig absurd at det bare måtte gjøres, og det åpnet også for å bygge noe rosa. :smiley:

Aldri bygget mecha før, så dette var ganske utfordrende, å få balansert saken samtidig som den skal ha nok ledd her og der til å kunne poseres på litt forskjellige måter er virkelig ikke lett, men jeg fikk det til på et vis.

Og til aerobic er det jo viktig å kunne spille dårlig musikk veldig høyt, derfor er det montert store høyttalere på skuldrene til mechaen.

Og mellom beina hennes kan må også få høre skjønne melodier :wink:

Fantastisk!
Syns du fåt fram egenskapene til minifgen på en knakende god måte, og leddene ser bra plassert ut med tanke på bevegelsene jeg forventer av en rosa aerobic mecha. Forvetninger jeg fikk når jeg så den nå, for som du sier er ideen så herlig absurd at jeg må inrømme jeg aldri har ofret hvordan en aerobic mecha skal bevege seg en tanke før nå:D

Lykke til!

Jeg lurer på om Elixia ville vært interessert i å låne denne (i human size, that is…), ser for meg at ingen tør å slacke i aerobics-timen om instruktøren sitter i en mecha :laughing:.