8448 Super Street Sensation

Hei!
Jeg er ny her:)
For flere år siden slapp Lego boksen med Street Sensation modellen.
Jeg ønska meg den lenge husker jeg, men jeg fikk den aldri:(
Derfor lurte jeg på om noen entusiaster her inne kanskje kunne hjelpe meg og finne et av disse settene?
Jeg ønsker helst et komplett sett, med boks og byggeinstruksjoner, men jeg regner med at klosser som mangler lett kan skaffes.
Jeg er villig til å betale det det måtte koste, og frakt dekker jeg også selv.

Den kan i hvert fall skaffes på BrickLink, starter på $130 + frakt.

Vel, fant en på ebay… får se hvordan det gårSmile
Noen som har en slik her på forumet?

Rekker opp hånda Jeg har!
Jeg har forøvrig etterutstyrt den med de nyere Power Functions motorene, batteriboks og receiver, slik at jeg kan kjøre bilen via I/R fjernkontroll. Mer om det kan du lese om her, fordi der har jeg allerede skrevet mine erfaringer. Dog, én ting kan jeg repetere her: ikke bruk XL-motoren til framdrift, om du kjører den gjennom girkassa!

Har selv gått å siklet lenge etter å få tak i en 8448.
For noen år siden så drømte jeg også om å få tak i en 8880 Super Car. Og etter litt leting på Bricklink så fant jeg en selger der som hadde en til en passende pris. Fikk kjapt sikret meg det eksemplaret. Det gikk utrolig greit også. Betalte via PayPal og en uke senere hadde jeg modellen. Det var vel første sett jeg kjøpte på Bricklink tror jeg.
Nå står 8448 på ønskelista Wink

Mange fantastiske Lego sett… Husker den jula da jeg fikk The Imperial Flagship, og jeg og brødrene mine bygde den. Eller, jeg lekte med soldatene mens de tok seg av byggingen:)
Husker også den gangen jeg fikk valget mellom Club Car settet, og et annet sett. Husker jeg angret etterpå av en eller annen grunn… klarer ikke å huske hvilket sett det var snakk om, men men:)
Bra at det er slike entusiaster som tar vare på klossene sine. Jeg har uttallige ganger prøvd å samle tegningne og bygge opp modellene for å ha til seinere, men det virker som en umulig oppgave… Smile

Bump!
Enda ikke fått tak iSmile
Noen som vil bistå meg?

På BrickLink fant jeg flere av disse settene til salgs. Blant annet fant jeg ett nytt sett til 290$ hos Slawek Shop.
Her på denne linken finner du lister over både brukte og nye sett av 8448 Street Sensation:
http://www.bricklink.com/catalogPriceGuide.asp?S=8448-1

Hmm… har kommet over noen som selger 8653 for 500 spenn. Bør jeg ta den istedet? Hvordan er den i forhold til 8448, eller noen av de andre “super cars” som er blitt lansert?
Har lest litt om Enzoen på Bricklink… den er vel ikke like genial som 8448… eller den originale Super Car… er den vel?

Jeg har en 8653 Enzo Ferrari selv, det er en pen bil. Men ikke så interessant som 8880 eller 8448 som er LEGO sin egen design.
Enzo’en er dog en bil som de fleste vil kjenne igjen når de ser modellen.
Av andre alternativ har du Ferrari 599 GTB Fiorano 1:10 som jeg også har og synes er en penere bil enn Enzo’en.