6077 Forestmen river fortress

Har en stk av det gamle skogfolkets elvefort - nr 6077 - fra omtrent 1990 til salgs. Settet er nesten komplett, mangler bare de tre minste hattefjærene til tre av minifigurene. Klossene er for det meste så gode som nye, selv om jeg lurer på om ikke en av “hengslene” har noen riper/hakk. Esken til settet er ikke så fin lenger - jeg var liten gutt da jeg fikk settet - men den følger med - det samme gjelder instruksjonsheftet som mangler det bakerste arket.
Jeg trodde dette settet er verdt ca 1000 kr til tross for at det ikke er tipp topp (for oss som er litt kresne - det ser veldig pent ut!), men det ser ut til at det var feil trodd… Hva kan jeg få for dette settet, og er det i det hele tatt noen som er interessert i det?
Har også andre sett som jeg ønsker å selge. Disse kan sees på http://www.bricklink.com under Jonnysons sets and bricks.
Er selv interessert i andre typer legosett/klosser - city Construction, Train og cargo av ulikt slag. Bytter gjerne.

Vi prøver med en alternativ vinkling…

Her har du et lite utgangspunkt :wink: Les beskrivelsene

bricklink.com/search.asp?itemID=4672

Se der ja - da vet vi det. Takk for tipset! Da har jeg altså et litt billigere sett til salgs enn jeg trodde. Så når fjærene kommer med posten snart (selv om den gule blir erstattet med en rød) er settet mitt til salgs for 600,- kroner. :wink:

Funka å sette rett pris. :slight_smile: Har funnet ut at det er veldig moro å kjøpe lego i løsvekt for å bygge/restaurere sett ut av denne. Men har jo ikke plass til alt, så da må det selges videre når byggingen er gjort. Mange år siden jeg holdt på med lego sist, men var helfrelst som gutt. Nå er gutten våknet igjen. Herlig! :slight_smile:

Kjenner meg igjen der. Det var slik det startet opp igjen for meg også da jeg oppdaget Bricklink for noen år siden. Men fikk en liten dvale periode før jeg oppdaget modulhusene. Og siden har det vel gått bare en vei. Nå har til og med MOC byggingen kommet tilbake også.
Har også drevet litt med restaurering av gamle sett.

Ja, det er vel slik man fanges… Med fare for å virke litt dum (skylder på at jeg er veldig ny etter langt fravær fra lego-verdenen) MOC, betyr det (Wild Guess) My Own Creation eller noe lignende? Ser begrepet flere steder, men er tydeligvis ikke inne på sjargongen…

Korrekt:)
Kan forøvrig anbefale denne tråden: http://brikkelauget.no/diskusjon/viewtopic.php?f=1&t=2307

Takk, takk - det var virkelig til hjelp. Likte spesielt begrepet “Dark age” godt… :slight_smile: