50% på Pytt & Panne

Pytt & Panne har fått inn en mengde Lego som selges til halv pris. På Liertoppen hadde de i dag:
Sett nr: Pris:
4406 174,5
8386 349
8874/8875 199,5
8801/8802 139,5
4507 174,5
8651 124,75
4496 224
10156 67,5
8769 149,5
De hadde noen til; bla. noe Duplo og Bionicle

Er det noe igjen etter at du har vært der? Tenkte å ta meg en tur dit i morgen og kjøpe den Creator-bøtta. Er det limited edition eller bare den vanlige? Rolling Eyes

BØNNA wrote:
Er det noe igjen etter at du har vært der? Tenkte å ta meg en tur dit i morgen og kjøpe den Creator-bøtta. Er det limited edition eller bare den vanlige? Rolling Eyes
Jeg var faktisk ganske beskjeden, det er flere paller igjen. Creator bøtta er nok bare den vanlige. For technic fan er denne linken kanskje av interesse: http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=7030961

Fikk tak i den blå creator-bøtta. Turte ikke kjøpe mer i frykt for å få skylda for at det ikke er mat i kjøleskapet. Laughing Mye billig og interessant der!

OT: Helge, denne posten burde ligge i “Gode tilbud!”-tråden. Når det er sagt, skal du ha vanvittige klapp på skuldra for denne posten. Jeg hadde fått med meg tilbudet, men ante ikke hvilke sett som var der. Å ha mulighet til å sjekke settinventar på forhånd er en utrolig fordel. Ved siden av diskusjon om treff og slike ting er dette den typen innlegg som virkelig bekrefter behovet for et norsk LEGO-forum.
Så til saken; tror ikke noen andre av de aktive her inne bor i Trondheimsområdet (?), men slenger inn dette likevel for eventuelle lurkere: Pytt & Panne på Tillertorget hadde stort sett de settene Helge lister opp, men ikke spesielt mange. De hadde også 20% på all annen LEGO, men tviler på at det er mye å hente, da de prisene jeg så på noen små sett lå over prisene i LEGO-katalogen.