50% på LEGO hos Smart Club

Var på Smart Club på torsdag og fikk med meg enda en MOT Tank vogn og Hopper Wagon, 89,50 for hver. Smile I tillegg til det fikk jeg med meg en gammel Adventurers-greie til 19.50…
Også så jeg at de hadde ubåt-Creator settet til 249… Bortsett fra disse settene var det stort sett bare Bionicle og Castle-sett på halv pris. Evil or Very Mad

UniqueBuilder wrote:
Var på Smart Club på torsdag og fikk med meg enda en MOT Tank vogn og Hopper Wagon, 89,50 for hver. Smile I tillegg til det fikk jeg med meg en gammel Adventurers-greie til 19.50..
Hvilke nr har disse settene? Ønsker meg så veldig tankvogner.... Razz

Tankvognen er nr. 10016.
EDIT:
Er det noen som vet hva som er galt med signaturbildet mitt?! Evil or Very Mad

Og Hopper Wagon er 10017

UniqueBuilder wrote:
Tankvognen er nr. 10016.
Jippi. Da var de i boks. Måtte en tur innom Smart Club. Hadde planlagt en rundtur gjennom Asker, Alnabru, Kolbotn og Råde. I Asker fant jeg som nevnt tidligere i tråden stort sett bare den lange transport traileren. (7900). + en del castle og boinicle. Litt skuffet tenkte jeg i mitt stille sinn at jeg var for sent ute med tanke på 50% salget. Litt slukøret kjøpte jeg to av disse til 150 kr pr stk samt en fotball greie (3568). Siden jeg allikevel skulle til Oslo, stakk jeg bortom Alnabru. Det var som å komme til himmelen (for en som ikke bor i nærheten av Smart Club).... For å gjøre en lang historie kort ble handlelista fra Alnabru som følger: 1 stk 4511 Grønt/hvitt tog 499 kr 1 stk 10128 Level Crossing 6 stk 10016 Tankvogn (alle som var igjen. Dessverre for dere andre) 2 stk 5912 Adventure 14,50 kr (tror jeg) 2 stk 5911 Adventure 14,50 kr (tror jeg) 2 stk 5914 Adventure 14,50 kr (tror jeg) 2 stk 5913 Adventure 14,50 kr (tror jeg) 2 stk 10156 Liten gul truck 1 stk 4888 Gul Ubåt Creator 4 stk små poser med plater til 13,50 kr pr stk. Alt sammen til halv pris. I tillegg hadde de mye mer til halv pris og redusert pris, men jeg måtte prøve å styre meg. Måtte til og med sette noe tilbake i hylla. Sad Gruet meg litt til å komme hjem, da dette hadde gjort et solid innhugg i lommeboka, men det gikk da bra. Det ble tross alt et par billige jule- og bursdagsgaver. Smart club i Kolbotn og Råde måtte jeg bare droppe denne gangen. tør ikke tenke på hva som hadde skjedd dersom jeg hadde funnet flere interessante togsett der.... Nå er det bare å vente på at Extra Leker i Tønsberg skal åpne ny legoavdeling Very Happy

Da har januarsalget startet hos Smart Club. 2-7 januar har de halv pris på lego. Smile
http://www.smartclub.no/Pdf/sc.pdf

andy16806 wrote:
Da har januarsalget startet hos Smart Club. 2-7 januar har de halv pris på lego. Smile
Forrige uke var det skikkelig trist med utvalget på Alnabru... Sad tviler på at de har noe mer, men om noen tar en tur og finner noe interessant er det vel bare å si ifra!

Er det ikke før på høsten det er 50% på lego? Confused
Eller er det hele tiden men med elendig utvalg? Confused
Tid sånn ca kommer “god” parti inn med lego på høsten i såfall? Very Happy

Jeg var på Alnabru i forgårs, de hadde litt lego men ikke all verdens, omtrent som i en middels havutsolgt lekebutikk. De hadde 4-5 10124 Wright-flyer til 350,- (halv pris?) og en haug 7784 UCS Batmobile som jeg glemte å sjekke prisen på. Forseglingen var forresten brutt på mange av Wright-flyer-eskene (posene var hele), ta gjerne med deleliste når du handler. Ellers var det litt sånn ymse, en del Knights- og Bionicle-møl, Duplo, klosser, og et Dino-helikopter. Bortsett fra Flyeren tror jeg det meste var til fullpris.
Jeg fikk kjøpt en Flyer uten kort, det er en eller to kasser hvor det står “Kort/Kontant”. Jeg var der rett før stengetid (21.45) og det var ganske tomt, midt på dagen er sikkert køen ved disse kassene milelang.
Er det noen som vet om de har noe lego på Sofiemyr og Slependen?

Regner med det er det samme tilbudet andre steder som her i Trondheim; ut i fra hva jeg kunne se i avisa gjelder det et par Batman-set (UCS Batmobilen og minst ett til) og noe Bionicle og “sånt” til 40% rabatt.

Ser at de skal selge ut sesongvarene nå, antar det gjelder sommermøblene, så kanskje det snart kommer inn noen store partier med billig lego når de har fått rydda plass i butikken…?!
Setter pris på at de som får reklamen i posten sier i fra når de reklamerer med billig lego Wink

Noen som har vært innom og funnet noe Lego på tilbud foran årets julehandel?

hei torerik Twisted Evil

hei Very Happy
hei Rolling Eyes
hei Idea
hei Question