5 Raske Spørsmål!

Hei dere! Tenkte å få til en liten spørsmålsrunde med dere. Kopier spørsmålene og svar Hvis dere har lyst :slight_smile:

1. Hvilket var ditt aller første sett?

2. bricklink.com/v2/catalog/ca … 6-1#T=S&O={%22iconly%22:0}

3. Hvilket sett i samlingen din er ditt favorittsett?
    Vrient, men har affeksjonsverdi siden det er det første settet jeg kjøpte som voksen. 5571. bricklink.com/v2/catalog/ca … 529#T=S&O={%22iconly%22:0}

4. Hvilket ønsket du deg, men fikk ikke som barn?
    Traume den dag i dag! Må velge 2 som jeg fant samme dag under åpningen av Spareland i Krokstadelva i -85, og var sikkert derfor jeg ikke fikk noen av dem :unamused: Har dem fortsatt ikke :smiley:

5. bricklink.com/v2/catalog/ca … %20Station&category=%5BTrain%5D%5B4.5V%5D#T=S&O={%22iconly%22:0}

6. bricklink.com/v2/catalog/ca … 0-1#T=S&O={%22iconly%22:0}

7. Hvilket sett skal du kjøpe neste gang?
    Har lyst å skrive Titanicen, men blir nok 21330. bricklink.com/v2/catalog/ca … 20&#T=S&O={%22iconly%22:0}

8. Har du en morsom LEGO historie?
    Da jeg var 3-4 år fikk jeg mitt første LEGOsett, altså 386. I manualen kom jeg til tegning 7, og det gikk helt i stå da jeg ikke skjønte noe av haleroret på helikopteret. Prøvde forgjeves å få hjelp av de voksne, som ofret et halvt øye, og var mest opptatt av “Trim for eldre”, så jeg ga opp. Kom over dette settet igjen som voksen på Ebay, og er den dag i dag ikke helt sikker på om jeg har gjort det riktig. :smiley: