5. januar og doble VIP-poeng

Fikk epost om at de som hadde handlet på Black Friday-salget fikk doble VIP-poeng i dag, 5. januar, men det ser ikke ut til å være tilfellet hos meg. Noen som har fått det til å fungere?

Samme her… Har en mistanke om at korrekt antall poeng blir registrert når de faktisk bli tillagt kontoen din. lego.no imponerer ikke ofte og jeg kan aldri tenke meg at den klarer å skille de som handlet 22.11.14 fra andre på dette området… Jeg la inn en ordre, kan ikke risikere at de blir utsolgt/tom for polybag.

Dukka ikke opp noen AT-DP heller. Doble VIP-poeng burde være greit å fikse i bakkant, men tror vel det er litt mer trøblete å fikse freebies i ettertid.

Dette skal ikke være noe problem.
Et par spørringer i basen løser dette.
Slik har vi det i vår kundeklubb på jobben =)

Jeg har forøvrig ikke fått noe e-post, pga jeg ikke handlet :slight_smile:

Skal ikke snakke for Chillis, men sånn jeg leste innlegget så tenkte jeg at LEGO ikke klarer legge til doble poeng “on the fly” i handlekurven, basert på hvorvidt en handlet på Black Friday.

De kan hente ut informasjonen, men kan være de ser det for risikabelt å klusse med koden på siden.

AT-DP er ikke promo i Europa nå… bare Flower cart. Dukker kanskje opp senere.

Det kan se ut til at det kun er de som handlet på Black Friday og ikke de som handlet i helgen som får denne mailen.
Jeg handlet i en av butikkene lørdagen til Black friday priser men fikk ingen mail etter det eller nå.

Etter at MrFuture skrev, så kom jeg på at jeg handla i butikk den fredagen, men har ikke fått noe mail om doble poeng :confused:

Tenkte mer på at Chillis bestilte for å sikre seg at de ikke gikk tom for polys, VIP-poeng kan man alltids ordne etterpå.

Jeg la inn en ordre “tross ordinære VIPpoeng” for å sikre meg DO (og Flowercart) til helgen. Stoler ikke på S@H lengre, de blir så fort utsolgt og ting er genreelt blitt uforutsigbart. Et ekspempel er Research Institute som ble utsolgt etter en dag eller to og stod så i flere mnd som UTSOLGT før det plutselig igjen var tilgjengelig. Flaks jeg ikke gikk på en smell på eBay.

DO har en limit på 1 så de har vel lært. Noe. :wink:

LEGO har en kraftig økning i salg på markedet.
Ny fabrikk på vei i Kina og når denne er oppe å går så skal produksjon gå mot normalt igjen =)

Men Ideas setta blir ikke produsert i så stort antall, så om det blir raskt utsolgt så vil de vurdere om de skal produsere flere =)

Riktig er de som har handla lørdag 22.november 2014 får doble VIP-poeng, så da var det ikke rart jeg ikke hadde fått mail.
Det var tidlig Black Friday tilbud den lørdagen så selve Black Friday må ikke blandes inn =)

Godt poeng, Eiker86, men da burde vel mr. Future ha fått mail?

Uansett er klokka nå 1700 norsk tid, og Flower Cart blir ikke lenger lagt til i handlekurven (min, i det minste), og VIP-poengene står til 0.

…Her er det litt å ta tak i.

Black Friday var vel den 28.11 men jeg handlet den 29.11 men fikk BF priser. Så vi snakker om to forskjellige lørdager her hvis jeg forstår Eiker86 rett.
Så hvis jeg hadde handlet den 22 så hadde jeg fått mailen?