4954 Model Town House

http://www.brickshelf.com/cgi-bin/gallery.cgi?f=281104
Flott sett. Mange fine deler, mye tan farget klosser.
Tror nesten jeg må få meg ett par til av disse Wink
Var en litt interessant byggeteknikk for å få til de hjørnene på huset, men akk så skjør den konstruksjonen ble. Kan lett presse inn en av de 4 veggene da hjørnene vil løsne.
Galleriet med bilder viser bygnings veiledningens hvert femte step Smile
Man får da ett lite innblikk i hvordan det er konstruert.
Har også kjøpt 3 stk 4956 “House” for å få nok brikker for utvidelsen av Ishavskatedralen Smile
4956 settet hadde ikke like bra utseende som 4954 settet, men garasjen var ganske så lik.
Lærte nå ett nytt triks for hvordan man lager flotte trapper.
Nå skal jeg teste ut de andre to modellene som det følger anvisning med til.

Noen som har sett dette settet i en butikkhylle i Oslo-området? Det nærmer seg bursdag, og jeg lurer på om ikke jeg har gjort meg fortjent til et eksemplar… Smile
varg

F0NIX wrote:
http://www.brickshelf.com/cgi-bin/gallery.cgi?f=281104 Flott sett. Mange fine deler, mye tan farget klosser. Tror nesten jeg må få meg ett par til av disse Wink Var en litt interessant byggeteknikk for å få til de hjørnene på huset, men akk så skjør den konstruksjonen ble. Kan lett presse inn en av de 4 veggene da hjørnene vil løsne. Galleriet med bilder viser bygnings veiledningens hvert femte step Smile Man får da ett lite innblikk i hvordan det er konstruert. Har også kjøpt 3 stk 4956 "House" for å få nok brikker for utvidelsen av Ishavskatedralen Smile 4956 settet hadde ikke like bra utseende som 4954 settet, men garasjen var ganske så lik. Lærte nå ett nytt triks for hvordan man lager flotte trapper. Nå skal jeg teste ut de andre to modellene som det følger anvisning med til.
Har oxo dette settet vel plasert i Lilleby. Borgermesterhuset med en Pool Wink Synes det er det aller fineste hussettet som har kommet fra LEGO. Ja, la oxo merke til en knall trappeløsning. Skal inkludere den i stenhuset.

Enig med alle dere som har positive meninger om dette huset. Har kjøpt to stykker, men har brukt brikkene til noen annet nå.
Det får dere se senere. Trenger bare litt mer “fritid” først…
Lurer på om jeg ikke trenger ett til Razz