2015 Promos and exclusives.

Snappet opp denne listen på Eurobricks før den ble slettet igjen. Er sikkert en US liste og noen forskjeller blir det nok for oss, men spennende likevel.
AT-DP med SW kjøp i Januar ser ikke ut til at stemmer. Jeg fikk blomstervogn ved kjøp av en X-Wing nå nettopp.

[/quote]
:open_mouth: Oida. Hadde ikke kalkulert med at spontaninnkjøpet av Simpsonshuset skulle medføre medutgifter. Akk ja.

Ferris wheel høres også kult ut…

Takk for oversikten! Ser spesielt frem til Helicarrier, TIE Fighter og Toy Shop (ny versjon?). Ferris Wheel høres også spennende ut!

Ser ut som vi er to. I tillegg kommer det en ny porsjon med Simpson-figurer.

Tre. April/mai blir en dyr tid skjønner jeg, med både Kwik-E-Mart og Tie Fighter - 2 sett som egentlig ikke skulle stått på innkjøpslisten, men som følger naturlig av spontankjøpene Simpsons House og Red Five X-Wing… huff.

Bra liste forresten, godt ‘snappet’! Mulig jeg er trøtt, men kan noen oversette “VIP BF/CM” for meg? Ref. november/desember…

VIP trenger vel ingen videre oversettelse, BF er sannsynligvis Black Friday. Vet ikke hva CM står for (Christmas ett eller annet), men det dreier seg vel om disse to julesett-promoene de har pleid å komme med rundt den tiden av året.

I 2014 var det:
http://brickset.com/sets/40107-1/Winter-Skating-Scene
http://brickset.com/sets/40106-1/Toy-Workshop

Denne vil med stor sannsynlighet inneholde Willie, Dr. Hibbert, Prof. Frink, Snake, Smithers, Comic Book Guy, Patty og Santas Little Helper.
Lekkede bilder:
groovebricks.com/lego-simpso … ld-images/
bricksandbloks.com/2015-lego … confirmed/

Cyber Monday

Ah, så selvfølgelig det er når man vet svaret. Takk!

Takk for lista (fant den for øvrig også på TheBrickfan.com hvor den (i skrivende stund) fortsatt ligger) :slight_smile:

Da blir det tydeligvis supplering av de andre gule minifigurene sånn på vårparten… 71016 Simpson’s Kwik-E-Mart i april og Simpsons CMF Series 2 i mai. :smiley: Spent på å se hvilke minifigurer som følger med 71016.

Også veldig spent på hvordan 76042 Avengers Helicarrier kommer til å se ut, hvor stort det blir og hvilken prislapp det får. Har jo sett dette settet på LEGO Ideas (som fikk 10.000 følgere i fjor høst), men selv med en reduksjon fra 22694 brikker til 6700 brikker er vel dette i meste laget hva angår antall brikker. Et søk på Bricklink på Sets sortert på Piece count plasserer 10189 Taj Mahal i topp med 5922 brikker…

Lekasjer av hoder har ankommet =)
Spoiler 1
Spoiler 2

Har for det meste lagt lego på hylla for en stund fremover, men her kom det jaggu et par sett som går rett til topps på må ha listen hvis de ser brukbare ut.

10247 Ferris Wheel er nå tilgjengelig fra shop.lego.com for VIP.
1799 penger og nesten 2500 brikker.

shop.lego.com/en-NO/Ferris-Wheel-10247