2011 sett renner inn i butikkene!

jeg var på outland i kirkegata (oslo) idag, de hadde motatt en solid bestilling med det meste nye innen star wars, city (politi), racers og atlantis! det var desverre ingen tegn til pharaoh’s quest eller ninjago, men likevel. Tok med meg 2 Mandalorian Battle Packs, en søt liten elitehær til universet mitt :stuck_out_tongue:

EDIT: de fleste leketøysbutikker har også fått det inn nå!

Lover godt, men her i Bergen er det ikke tegn til den slags. Har vært både på TrU og ExtraLeker uten hell… -Men venter i spenning!

leste forresten på brickset at collectible minifigures series 3 er kommet ut i verden nå, så det er bare et spørsmål om tid før de havner i butikkene de også :smiley:

Dette diskuterer vi her: http://brikkelauget.no/diskusjon/viewtopic.php?f=4&t=1234

Og minifigsa har vært i slag i over en måned, har selv kjøpt 5.
http://brikkelauget.no/diskusjon/viewtopic.php?p=9324#p9324

Hvor har du kjøpt dem Eiker86… eller rettere sagt, hvor kan jeg få tak i dem? :wink:

Han har nok kjøpt sine på bricklink, de er ikke kommet til Norge og resten av Europa ennå det jeg vet…

Jeg hadde en anelse… :wink:

smører-seg-med-tålmodighet

De er alle tilgjengelig på ebay…

Kjøpte dem på BrickLink som Cecilie nevnte :wink:
Klødde i fingra =p
Kunne tenkes Brio på Buskerud får dem til uka :wink: han var ikke helt sikker om han hadde dem på den lista eller neste over nyttår.

Brio på Gulskogen fikk inn ikke mindre enn seks paller med Lego i dag… Lurer på hva som er i dem??? hyper

:smiley:

da må du jo titte på dem :wink: bare titte på de hvite lappene på de brune eskene dem kommer i så står det der både navn og nummer på innholdet :wink:

hehe Tanken slo meg… men jeg var på vei fra barnehagen, til posten og matbutikken og hjem, med femåringen på slepp - så det ble med tanken… Men jeg skal stikke innom der igjen i morgen! jupp

En del av de nye city police settene er nå å finne på Toys’r’us i Trondheim…

Det ble en liten tur innom Brio i dag… og kjøpte bare et par sett… :unamused: :wink:

Det er vel egentlig “fy” når det er så nærme jul, men hva skal man gjøre da - har man dilla, så har man dilla! jupp

Kjøpte følgende:
3658 - Politihelikopter (2011)

7279 - Minibankinnbrudd (2011)

7567 - Reisende. Har en fra før, men kjekt å ha fler til flyplassen… :wink:

7953 - Hoffnar

7955 - Trollmann

og 5898 - Bilbyggersett (til fremtidig bensinstasjon :slight_smile: )

…jeg er ikke så god på å legge inn linker til BL/BS osv - tar gjerne imot tips til hvordan jeg gjør det på en enkel måte… :wink: