1064 Ferris Wheel MOC tips ønkes :o)

Heisann godtfolk!

Har begynt å titta litt på byen min igjen, og ommøblert den litt… Og har bestemt meg for endelig å gjøre noe med den dølle http://www.bricklink.com/catalogItemPic.asp?S=4957-1 jeg har…

Faktisk lurer jeg på å vrake hele greiene pga. blåfargen… Meeenn kanskje noen av dere har kommet over en lettvint forbedring av den? Altså sett noen bilder på nettet…

Tror det vill bli fint med hundrevis av gjennomsiktige fargebrikker på hvite plater eller lingende :slight_smile:

Har ikke sett noen modifikasjoner av akkurat dette settet, men har sett MOC med pariserhjul av forskjellig slag.

Om du skal ha den i en bylayout, hva med å øke størrelsen litt sånn at det kan være mer som ett lite pariserhjul for minifigs?

Fargene kan jo også enkelt fikses som du sier.

Glass rundt “kupeene”? Eller minifig seter, for eksempel to seter pr kurv/kupé/vogn

Motorisert selvsagt :slight_smile:

Har oxo sett en del MOCS, men de er alt for store… Dette settet funker faktisk fint i bysetting og minifigs… Hvis minifigsen står vell og merke, grunnet det en knotts brede gjerdet… MEn det kan jo fikses :wink:

Regner bare med at noen har falt for fristelsen å fikse dette settet til å bli suverent :wink: Jeg står litt fast for ideer på akkurat dette :confused: