10233 Horizon Express sold out

De har noen igjen på Brio Storo Senter og Brio Metro Senter også.

Har i Hamar

Litt OT, men det er ikke noen av dere som har snublet over en 10226 Sopwith Camel på noen brio-butikker?

Brio i Metro-senteret på Lørenskog hadde opptil flere eksemplarer igjen i går kveld…(05.12.14)

Vi har vært i to BRIO-butikker for å bruke disse rabattkupongene fra jakten.no. Det har ikke vært suksess, og etter at jeg fikk beskjed i den siste om at de ikke hadde datasystem til å håndtere disse kupongene må jeg innrømme at jeg ble sint. Jeg hadde med meg en av ungene, og det var ikke akkurat jubelstemning da vi måtte sette varene tilbake i hylla og gå med uforettet sak. Jeg brant av i en mail til BRIO-ledelsen, og i dag kom svaret i postkassen: En gavesjekk på 800 kroner! Nå blir det Horizon express på meg også, om vi finner en i en BRIObutikk, til tross for selvpålagt kjøpestopp.

Så bra!

Gratulerer med det, fin redemption etter styret du har opplevd.

Jeg syns det er litt skuffende at de kjører en kampanje som de ikke følger opp. Så kan man gjerne si at slike som oss ikke er i målgruppa for denne kampanjen, men det får de eventuelt heller avgrense det i reglene.

Hvis Brio kjører en tilsvarende kampanje senere, så håper jeg virkelig de lager et litt mer brukervennlig system. De i kassene gjør (som regel) så godt de kan, men hvert gavekort tar TID.

Hvis noen fortsatt er på jakt etter Horizon Express så kan jeg melde at Brio på Buskerud Storsenter har 8 stk i hylla. Pris 999,-.

Brio Storo hadde i dag ca 10-15 stk

Snakket med LEGO sin kundeservice i går. Horizon Express har gått ut av produksjon.

Om noen vet om noen i (nord-) Rogaland, så hyl gjerne ut.

Kjøpte 10233 Horizon Express på Brio på bystasjonen i Sandnes sentrum for 999, de hadde 2 sett igjen. :smiley:

Noen som vet om det er noen butikker i Oslo, Jessheim, Lillestrøm som enda har dette settet? Håpet å ikke betale blodpris på dette settet. Har 1 allerede men skulle likt å hatt 2.

Brio Storo hadde mange sett sist jeg sjekket. Ville tatt en tur dit.

Da blir det tur til Storo Senter i morgen for å hanke tak i ett 10233 så jeg får ett komplett hurtigtog. Godt jeg har 2 9V motorer liggende så det ikke blir Horizon Slowrunning.

Vurderer om jeg skal kjøpe 9V motorer på BL eller om jeg skal kaste inn håndkle og gå over til dagens standard. Koster 500,- minimum for en 9V motor pluss frakt etc…

Eller så ligger det en HE Limited Edition (!) på Finn. Så eksklusiv at du ikke visste den fantes, engang.

ok… har du link? På Storo betaler man vanlig pris som når den kom ut.

Fikk fatt i et HE som noen la ut på finn til 800. Meget pent påklistret klistermerker også som er bra. Nå trenger jeg bare 2 motor enheter og et sett til så er det klart til banen når den en gang blir bygd.

Da var sett nummer 2 av dette fantastiske togsettet sikret. De hadde enda igjen 5-6 stk. Blir byggekveld i kveld:-)