10218 Pet shop

Bygget dette i dag og synes det som vanlig var rasende festlig. Flott bygg med artige og fine detaljer. Likte veldig godt at det var funksjonell kjeller(!). Lekene vi fikk i siste Lego City-adventskalender skal lagres her. Gjemmes bort for fremtidige generasjoner. :wink:

Heldiggris, jeg venter fortsatt på mitt. Da jeg bestilte fra S@H fikk jeg ved en feil tilsendt 10197 Fire Brigade istedet, og returpakken nærmer seg nå en måned i transitt tilbake til Billund. Den siste uken har den vært ‘til importvurdering’ i København. :cry:

DEN er lei. Får be pent om plaster på såret da. :slight_smile:

Pussig at du skulle nevne det, for i går var jeg og hentet [set=5893]tidenes plaster[/set] på postkontoret - jeg trodde det var Pet Shop som hadde kommet, så stor var pakken! Jeg rakk aldri å tenke plaster-tanken engang, jeg bare sendte dem noen tips til hvordan de kunne forbedre returservicen sin på S@H. Selv om LEGO sentralt kanskje surrer litt innimellom må jeg si at jeg er imponert over serviceinnstillingen til LEGO Norge! “Kommer du til å anbefale LEGO til venner og kjente?” Ja! :slight_smile:

:open_mouth: Hadde vært ganske fornøyd med et sånt plaster :wink:

Ja, hjelpe meg. Respekt til Lego! Koster 699 på TrU

Ja, klager ikke akkurat! Kan aldri huske å ha opplevd maken noe sted bare fordi en returpakke blir ‘litt’ forsinket. Får sende dem et pent takkekort - bygget av LEGO kanskje? :slight_smile: Men jeg kommer nok til å handle for flere ganger den summen der i løpet av året, så det lønner seg nok for dem i lengden uansett.

Forøvrig kom pakken min fram til Billund i går etter en 24 dagers reise, så med litt flaks har jeg Pet Shop i løpet av neste uke. Og om en drøy uke står også kjellerstua klar, da har jeg rundt 20 kvadratmeter gulv å slå meg løs på! Har bygget 6 små bord som rommer 3x3 veiplater hver, og disse kan settes inntil hverandre på forskjellige måter slik at vi kan få en fleksibel by. Gleder meg! Uff, nå sklei jeg ut av tråden igjen, beklager… :blush:

Har noen kommet over noen flotte mods av dette settet?