10183 Hobby Train

Noen som veit hvor jeg kan skaffe dette settet til en rimelig penge?!
Tips tas i mot med takk…
Fikk bestilt det til halv pris fra S@H, men fikk beskjed etter en uke at de ikke kunne levere det alikevell Rolling Eyes

Don wrote:
Noen som veit hvor jeg kan skaffe dette settet til en rimelig penge?! Tips tas i mot med takk.. Fikk bestilt det til halv pris fra S@H, men fikk beskjed etter en uke at de ikke kunne levere det alikevell Rolling Eyes
Det er jo ca 30 sett til salgs på Bricklink for under $70. Det skulle vel være en grei pris for et slikt sett... selv med noen kroner i frakt. Har fått tilsendt et slikt sett ganske rimelig siden jeg droppa eska.

Takk for tipset, etter nøye overveielse fant jeg ut at det ble et av de rimligste alternativene… Gjalt å være litt rask siden jeg antar prisen bare vil stige etterhvert nå som det ikke lar seg gjøre å få kjøpt det på S@H lengre…
PS; er vell ingen grunn til at dette settet ikke skal passe sammen med det nye togsystemet som kommer? Siden det ikke følger med noen motor mener jeg, så bør det vell bare være å skaffe seg en motor i 2009 og tut og kjør?!

Don wrote:
PS; er vell ingen grunn til at dette settet ikke skal passe sammen med det nye togsystemet som kommer? Siden det ikke følger med noen motor mener jeg, så bør det vell bare være å skaffe seg en motor i 2009 og tut og kjør?!
Skulle tro at den nye togmotoren kan bygges inn i de fleste gamle togsett Smile