10181: Eiffel Tower 1:300

Ser lovende ut Smile

1:300… det skulle vel bli ca 1 meter høyt? :smiley:

Quarryman wrote:
1:300.. det skulle vel bli ca 1 meter høyt? :-D Et raskt søk og man finner dette:
Sitat:
X-Wing-Yoda på Eurobricks:
    I saw some pics and its clearly one of the most beautifull set EVER !! Here are some figures for you: * It costs 210€ * 1.08 meters high * 3428 pieces * scale: 1/300 * divided in 3 sections * has a baseplate * has great extras !! elevators, stands.... * has the Frenc flag floating on top French Pride all the way baby !!
Løp og kjøp??? aj-ml

Vil det komme til norge da tro??? Shocked
Må ha bare må ha…

Dette er en UCS Exsclucive så vidt jeg vet. Xwingyoda på Eurobricks har fått tak i det, han er også den eneste som har det… Wink
Han holder på å bygge det, sjekk ut dette temaet:
http://eurobricks.hosting.ipsyn.com/euroforum/index.php?showtopic=9540
Må ha det, bare må ha det… Men Café Corner og Market Street i tillegg… Sad Og så har jeg flere hobbyer… Crying or Very sad
Pengemangeel…
Forresten, er det bare jeg og Freddie som besøker Eurobricks? Confused

Synes ikke det ser så kult ut, jeg.
Sikkert greit om man trenger store mengder av akkurat de brikkene det har mange av, men…

Heisan…
Har fått 10181 Eiffel Tower i hus, så høsten ser ut til å bli spennede allikevel. Særlig også med Café Corner og Market Street i tillegg…
Hvor er de mørke høstkveldene !!
Anders

Jeg såg Eiffel Tower til salgs på Legoland i Billund.
Det var faktisk til salgs ett par esker på Extra Leker her i Tromsø også. Men de hadde ett begrenset utvalg, mener de sa at de bare fikk 2 esker. Dumme meg kjøpte ikke den ene som stod igjen i hylla. :confused:

F0NIX wrote:
Jeg såg Eiffel Tower til salgs på Legoland i Billund. Det var faktisk til salgs ett par esker på Extra Leker her i Tromsø også. Men de hadde ett begrenset utvalg, mener de sa at de bare fikk 2 esker. Dumme meg kjøpte ikke den ene som stod igjen i hylla. :/
Den følelsen der, kjenner jeg så ALTFOR godt:/
F0NIX wrote:
Jeg såg Eiffel Tower til salgs på Legoland i Billund.
Det gjorde jeg også. Og jeg også lot det stå... Der og da var det for dyrt, sånn i overkant av 500 kr/kg (og det var snakk om en del kilo). Da var det annen lego som fristet mer. Tøfft sett, men til full pris? tveit