Brikkelauget

for norske LEGO-entusiaster
Dato/klokkeslett: 2019-09-16 17:44:42

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Svar på emnet  [ 1 innlegg ] 
Forfatter Melding
 Innleggets emne: Make-arrangment på Nordnorsk vitensenter, søndag 10.november
InnleggSkrevet: 2013-10-28 17:07:21 
Brukerens avatar

Medlemmer
Da har vi fått innbydelse til å delta på en variant av "Maker" her i Tromsø den 10. november i år. Nordnorsk vitensenter står for arrangementet og er ute etter privatpersoner og organisasjoner som kan komme å vise frem hva de driver med.

:
Det vi er ute etter er folk som har en hobby der de lager/bygger, eller driver med, noe - gjerne sånn som LEGO. Vi ønsker at de skal komme med noen uferdig og/eller ferdig prosjekter å vise frem her på vitensenteret sammen med andre. Det er også flott om man tar med "verktøykassa" og faktisk sitter å bygger/mekker litt med publikum til stedet.

Vi vil stille med bort og strøm til utstyr. Åpningstiden vår denne dagen er fra 11:00 til 16:00, men vi håper at de fleste utstillerne kan være her minimum mellom 12:00 og 15:00.

Dette er ett prøveprosjekt for å finne ut om det er interesse for denne type arrangement i Tromsø. Maker-bevegelsen er en sterkt voksende bevegelse i landet og vi håper til neste år å kunne kjøre dette i Maker sitt format.

Dere i Brikkelauget havner jo midt i målgruppa vår og jeg håper du og/eller andre hos dere kunne tenke dere å komme å vise frem litt av det dere driver med.

Om du eller andre kunne tenke dere å være med på dette er det bare å ringe meg eller sende en epost.

Med vennlig hilsen
Hedinn Gunhildrud
Vitensenterpedagog

Nordnorsk Vitensenter
Hansine Hansensvei 17
9019 Tromsø

Sentralbort: 77 62 09 45
Email: hedinn@nordnorsk.vitensenter.no
www.nordnorsk.vitensenter.no

Jeg har allerede meldt min interesse og sendt en forespørsel om hvor mye bordplass vi eventuelt får tilgjengelig (de vet vi har mye og klarer å fylle ett rom alene om det var det om å gjøre ;) )
Selv tenkte jeg å ta med meg ett av de store husene jeg har bygget. Og kanskje ta med EV3-settet og deler av ett annet prosjekt jeg har holdt på med (men ikke lagt ut bilder her på forumet enda). Litt avhengig av hvor mye plass vi får og hvor mange vi blir så kan jeg også ta med meg en av de store Technic settene som jeg også vet er veldig populære.

Ingenting er umulig, det umulige tar bare litt lengre tid.

Rapporter dette innlegget
Topp
Svar med sitat  
Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
 Svar på emnet  [ 1 innlegg ] 

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest

Du kan opprette nye emner i dette forumet
Du kan skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet