Sjantine :
Not sure if this is the right place..
I feel like we often make the exhibition all about what we want, and sometimes forget we have a paying audience

And we do need to make them happy if we are to make them come back next year too!
Last year I got feedback from the public that they missed more "girls" lego.
And Mods (cause thats how many kids play - they make mods).
-And also, many wanted to be able to buy cool sets from the display. (If Harald have som sets he have to many of, perhaps he can give us a heads up so we can do some moding ?)
So while I hope some of you manage to bring some girly lego, I also want to ask for something easier to fix:
Boost and minestorms. We had Minestorms rubiks cube thingy (you know what I mean) on both Teknisk Museeum and KidsExpo, and its such a cool crowd pleaser. The Ninjago boost dragon is also cool!
Oh, and I do hope there will be technic RC thingies to drive this year too ?
Jeg husker du snakket om dette på PKH2018 og jeg er enig med deg på alle punkter.
Jeg hadde store planer om å lage en stor Lego Friends MOC eller MOD, men familie og jobb kom i veien for det i år. Jeg håper å få satt sammen alle de gamle Lego Friends tivolisettene å ta med, og kanskje en del Lego Super Hero Girls-sett om eieren på 7 godtar det (selv om de ikke lenger innfrir ønsket om å stille ut ting folk kan kjøpe nå).
Når det gjelder Boost har jeg også planer om å ta med det. Jeg har to stk, og tenker å ha med en som katt og en som Ninjago-dragen. Jeg håper å få til å demonstrere de og muligens la gjester prøve seg om mulig. Største bøygen her er at jeg er fryktelig sjenert og får sceneskrekk i møte med publikum

Disse settene er fortsatt i salg, og jeg har tatt vare på originaleskene for å kunne stille ut i bakgrunnen, så folk vet hva de kan se etter i butikken.