Brikkelauget

for norske LEGO-entusiaster
Dato/klokkeslett: 2018-01-18 22:37:36

Tidssone UTC + 1 time

Svar på emnet  [ 4 innlegg ] 
Forfatter Melding
 Innleggets emne: PKH 2018 - Kjøp, salg og byttemarked
InnleggSkrevet: 2018-01-03 00:01:06 
Brukerens avatar

Medlemmer
Byttemarked
Det har de siste årene vært lite interesse for byttemarked under PKH, men vi ønsker fortsatt å gi muligheten for de som har noe å bytte bort eller selge - klosser, figurer eller brukte/nye sett. I løpet av fredagen kan du i LUG-loungen, som ikke er tilgjengelig for publikum, legge fram det du ønsker å bli kvitt, og skrive en lapp med et prisanslag og hvem du er, slik at de som er interessert kan ta kontakt med deg. Byttemarkedet er åpent fra fredag ettermiddag og frem til etter stengetid søndag - altså vil bordene bli stående hele helgen.

Bruk gjerne denne tråden for å fortelle hva du vurderer å ta med!

Salg i åpningstiden lørdag og søndag
Som tidligere ønsker vi salg i utstillingens åpningstid velkommen - både lørdag og søndag. Og både salg fra privatpersoner og kommersielle aktører er greit, men skal du ha butikk må det avklares med meg (L@go) på forhånd. Kravet vi stiller til de som ønsker å ha butikk er at de gir noe tilbake til arrangementet, for eksempel i form av rabatt til PKH-deltagerne.

Som tidligere er det rom for flere selgere, men PKH skal ikke være noen salgsmesse, så vi vil helst ikke ha for mange. Skulle det bli stor pågang vil jeg (L@go), på vegne av komitéen, derfor i samarbeid med styret i Brikkelauget avgjøre hvem som får selge. De som ønsker å selge (i åpningstiden søndag, dette gjelder ikke byttemarkedet) må melde dette innen 1. februar. Deretter oppdateres denne tråden med hvem som stiller med butikk.

Rapporter dette innlegget
Topp
Svar med sitat  
 Innleggets emne: Re: PKH 2018 - Kjøp, salg og byttemarked
InnleggSkrevet: 2018-01-09 19:57:40 

Medlemmer
Jeg kommer til å ta med meg brukte sett.
Oppdaterer denne posten når jeg har fått oversikt over hvilken sett jeg tar med.

Topp
Svar med sitat  
InnleggSkrevet: 2018-01-10 13:39:30 
Brukerens avatar

Medlemmer
Flott! Hvis jeg får pakket ut av flytteeskene innen den tid, er det ikke umulig at jeg også gjør det, i alle fall hvis det er interesse for dem. Jeg har en god del forskjellig liggende som jeg egentlig vil bli kvitt.

Topp
Svar med sitat  
InnleggSkrevet: 2018-01-10 16:22:14 

Medlemmer
L@go skrev:
Flott! Hvis jeg får pakket ut av flytteeskene innen den tid, er det ikke umulig at jeg også gjør det, i alle fall hvis det er interesse for dem. Jeg har en god del forskjellig liggende som jeg egentlig vil bli kvitt.

Jeg kommer mest sannsynlig til å ha med mest SW, da jeg ikke samler på den sjangeren. Og noe CMF.

Topp
Svar med sitat  
Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
 Svar på emnet  [ 4 innlegg ] 

Tidssone UTC + 1 time

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 2 gjester

Du kan opprette nye emner i dette forumet
Du kan skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet